Smurfit Kappa Elcorr, gevestigd in Etten-Leur, is een van de productiebedrijven van de Smurfit Kappa Group. Elke 2 jaar worden er afdelingsplannen gemaakt, die worden beschreven in het zogenoemde blauwe boekje. Voor de periode 2016-2018 wilde Smurfit Kappa Elcorr dit laten aansluiten op de wereldwijde merkcampagne Open the Future. Bovendien was de wens om de beschrijvingen van de doelen meer verhalend aan te pakken. In 14 gesprekken met directie en afdelingsleiders aan de hand van waarderende vragen schreef Godding & co betekenisvolle teksten, die de verbinding laten zien tussen de persoonlijke drijfveren, de afdelingsambities en organisatiedoelstellingen en de waarden van Open the Future. Wat maakt dat je plezier hebt in je werk? Hoe ga je bijdragen aan het succes van de klanten? Welke kwaliteit zet jij in om mensen in beweging te brengen? Wat zijn de innovaties voor de komende jaren? Hoe weet je dat je op de goede weg zit?

De teksten en fotoportretten kwamen samen in een handzaam en gepersonaliseerd boekje voor elke medewerker, met achterin werkbladen met vragen over de eigen bijdrage aan de afdelingsdoelen. De productie kwam tot stand onder regie van Godding & co in samenwerking met Staet van Creatie en Tommy de Lange Fotografie.

Aanvraag Whitepaper Organisatielied

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Aanvraag Whitepaper Power the Future

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!