Wat gebeurt er als het westen van het land onder water staat en mensen massaal op de vlucht slaan naar hoger gelegen gebieden? In de dramaserie ‘Als de dijken breken’ zien we dat de regering van het land in Tilburg een onderkomen vindt en dat vluchtelingen in de regio worden opgevangen. De serie confronteert ons met een nieuwe werkelijkheid: wat als wij zelf de vluchtelingen zijn, wat doet dat met ons? Citymarketing Tilburg heeft de opnamen van de tv serie aangegrepen om de stad positief op de kaart te zetten. Tilburg heeft namelijk een lange traditie als het gaat om ‘hartelijk welkom heten’. Op alle terreinen is dit merkbaar: in onderwijs, bedrijfsleven, zorgsector, wonen en evenementen. Tilburg is Thuishaven voor bewoners en studenten, voor bedrijven en bezoekers. Sleutelwoord is sociale innovatie. De stad is broedplaats voor nieuwe tegendraadse ideeën die vaak ontstaan vanuit zelforganisatie. In de tv serie biedt Tilburg onderdak aan de regering, die door toedoen van de overstromingen een nieuw plan voor het land moet bedenken. Het filmpje ‘Tilburg Thuishaven’ zal rond uitzending van de serie in het najaar worden gedeeld via social media. De productie kwam tot stand onder regie van Godding & co in samenwerking met Plugr.tv

Aanvraag Whitepaper Organisatielied

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Aanvraag Whitepaper Power the Future

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!