Als je een organisatie ervaart, door een website, een commercial of een klantervaring, dan is dat vaak maar een indruk.

De werkelijke aard is complexer en is niet altijd duidelijk zichtbaar.

Als je een organisatie ervaart, door een website, een commercial of een klantervaring, dan is dat vaak maar een indruk. De werkelijke aard is complexer en is niet altijd duidelijk zichtbaar. Hetzelfde geldt voor wijn. Je ziet een etiket met informatie, ruikt het bouquet en proeft aroma’s, maar toch is het lastig om het ware karakter van de wijn meteen te duiden. Om de identiteit van de wijn te herkennen, zoals de wijnmaker het bedoeld heeft, moet je terug naar de oorsprong, naar druivenrassen en terroir, naar microklimaat en opvoeding.

In de workshop Proeven van karakter maak je kennis met een methodiek om snel verbindende waarden te bepalen en ontdek je hoeveel identiteit en wijn met elkaar te maken hebben.

De workshop is geschikt voor HR-managers, communicatieadviseurs, bestuurders en leidinggevenden.

Informatie: Workshop Proeven van karakter

Aanmelden kan via de website van de Communicatiewinkel: http://bit.ly/nmpPui

Aanvraag Whitepaper Organisatielied

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Aanvraag Whitepaper Power the Future

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Aanvraag Whitepaper WerkenBij.FM

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!