Blog

Vertellen over verhalen

Het resultaat van afstemming

(vrij naar een fragment uit de conference ‘Hoe laat begint het schieten’ van Lebbis) Er waren eens twee voetballers. Ze speelden in hetzelfde team als aanvaller, waren fanatiek en gingen vooral voor eigen succes. Laten we de een Bert noemen en de ander Karim. Op een...

Lees meer

We gaan meer delen wat ertoe doet

Volgens Joe Pulizzi (http://www.joepulizzi.com) wordt 2012 het jaar waarin veel bedrijven actief aan de slag zullen gaan met content marketing. Marketeers vervullen steeds meer de rol van uitgevers. De eenzijdige reclameboodschap zal in toenemende mate plaats maken...

Lees meer

Alles begint met een wens

Een verhaal van www.zinnigeverhalen.nl Lang geleden woonde er een kleine jongen heel tevreden in een huisje op een groene heuvel. Hij was echter niet helemáál zonder wensen. Er was iets wat hij liever wilde dan wat ook. 
Iedere avond zat hij op de traptreden voor zijn...

Lees meer

Is identiteit veranderbaar?

Jezelf opnieuw uitvinden. Een nieuwe persoonlijkheid worden. Dat kan nooit, zou je zeggen. En toch zijn veel organisaties daar voortdurend mee bezig. En getuige alle trainingen en opleidingen is transformatie op het persoonlijke domein evenzeer een belangrijke trend....

Lees meer

Verhalen waar je iets mee hebt

Elke verandering begint op het niveau van het verhaal. De manier waarop we de werkelijkheid percipiëren en ervaren is gebaseerd op de verhalen die we vertellen en waar we naar luisteren. Volgens Raf Stevens, http://www.corporatestoryteller.be zijn verhalen gebaseerd...

Lees meer

Aanvraag Whitepaper Organisatielied

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Aanvraag Whitepaper Power the Future

Vul uw emailadres in en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!

Schrijf je in op de nieuwsbrief

Schrijf je in op de nieuwsbrief en ontvang de gratis whitepaper.

Bedankt!